Erkend installateur voor biomassa toestellen

Erkenningsregeling voor installateurs van sfeerverwarming

De branchevereniging Het Sfeerverwarmingsgilde heeft in 2006 het initiatief genomen voor een officiële erkenningsregeling voor installateurs van sfeerverwarming.
Aan zo’n erkenning kunnen de betere installateurs worden herkend, waarbij u zeker weet dat u met een vakbekwaam bedrijf te maken heeft.

Voor het afgeven van deze erkenningen is de onafhankelijke Stichting Erkenningsregelingen voor Installateurs van Sfeerverwarming – kortweg Stichting EVIS – opgericht.
Elk jaar opnieuw worden alle erkende bedrijven door deze stichting beoordeeld of zij nog aan de strenge eisen voor erkenning voldoen. Maar ook tussentijds worden de door erkende bedrijven uitgevoerde of nog in aanbouw zijnde projecten steekproefsgewijze door speciaal opgeleide inspecteurs beoordeeld.

Een haard of kachel koop je niet elke dag.
En als consument wil je dan natuurlijk wel graag weten met wie je daarvoor in zee gaat.
In heel Nederland zijn inmiddels installateurs van sfeerverwarming die het predikaat “Erkend installateur” van de Stichting EVIS mogen voeren.

Voor eventuele vragen over deze erkenningsregeling kunt u een mailtje sturen naar: info@stichting-evis.nl